A+
A-
Wersja kontrastowa
Starostwo Powiatowe w Zgorzelcu




 Drukuj

Zgłoszenie rozbiórki

Kogo dotyczy

osoby zainteresowane

Czas realizacji

Zgodnie z art. 35 ustawy Kodeks postępowania administracyjnego. 

Wymagane dokumenty

  1. Wniosek;
  2. Zgoda właściciela obiektu;

 

W zależności od potrzeb:

  1. Przedstawienie danych o obiekcie budowlanym lub dotyczących prowadzenia robót rozbiórkowych;
  2. Upoważnienie udzielone osobie działającej w imieniu inwestora.

Opłaty

Zgodnie z ustawą z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej. 

Tryb odwoławczy

Stronom przysługuje prawo wniesienia odwołania od decyzji sprzeciwu do Wojewody Dolnośląskiego za pośrednictwem Starosty Zgorzeleckiego  w terminie 14 dni od daty otrzymania decyzji.

Podstawa prawna

Ustawa z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane.

Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego.

Dodatkowe informacje

Poprzez elektroniczne załatwienie sprawy należy rozumieć złożenie wniosku w formie dokumentu elektronicznego za pośrednictwem adresu elektronicznego powiatzgorzelecki.pl w zakładce (e-budownictwo) bądź e-budownictwo.gunb.gov.pl

Postępowanie kończy się przyjęciem zgłoszenia lub wniesieniem w ciągu 21 dni sprzeciwu.

© 2022 Starostwo Powiatowe w Zgorzelcu
aplikacja: 1.9.8.2, baza: 1.8.2.4
Logotypy
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce